Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Σε σένα

Εσύ,που κυριαρχείς παντού,σ'όλες τις ανθρώπινες καρδιές,
προβάλλεσαι,διώχνεις φίλους και εχθρούς με ζήλια,
κλέβεις αισθήματα χωρίς να ντρέπεσαι...εσύ,που βρίσκεσαι παντού νύχτα και μέρα,σε σένα απευθύνομαι,χωρίς να έχω κάτι σημαντικό να σου πω.
σε σένα που με πονάς και με γιατρεύεις μαζι,που μου τρυπάς τη λογική με το καρφί της παρανόησης,
που μου κλέβεις τη δύναμη απ' το κορμί μου,που με κάνεις και παραλύω.
σε σένα απευθύνομαι...σε σένα που σε θέλω και σε μισώ...
που με αναγκάζεις να σε δέχομαι στο πλάι μου χωρίς καν να μιλήσεις.
δεν έχω ακούσει τη φωνή σου,άλλωστε πως να την ακούσω, αφου δεν έχεις φωνή,
κι όμως μιλάω μαζί σου,κουβεντιάζω,παίρνω δύναμη τις ώρες που  είσαι μαζί  μου και κάνω μια καινούρια αρχή όταν φεύγεις απο δίπλα μου.
δεν σε θέλω,μα σ 'εχω ανάγκη,χωρίς να σε επιθυμω.
σε χρειάζομαι,μα φανερά σε πολεμάω και σε καταδικάζω.
σε σένα λοιπόν απευθύνομαι και σε ρωτάω..
ΜΟΝΑΞΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙΣ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου